Att hata en toffel..

God morgon guys.. Jag har vaknat på hel fel sida idag och det firas med ett YOU! FFS! inlägg. Och idag riktar det sig till alla som tofflar med en respektive. För, visst, alla har ju en egen vilja och blablabla, men, faktiskt beror oftast tofflingen på en av personerna i förhållandet. I mitt fall fick jag inte umgås med någon eftersom det oftast genererade i otrohetsmisstankar och att jag inte va kär. Så, därför blev jag en sån illa omtyckt toffel. Så, egentligen riktar sig det här inlägget till er som får den andra att bli en toffel. Jag menar, guys, man måste ju få ha kompisar och intressen, förstår ni inte hur instängd man blir annars? Och nej, bara för att er flickvän/pojkvän vill gå ut en kväll eller träffa en kill-/tjejkompis betyder inte det otrohet. Det betyder bara att man vill umgås med sina kompisar som alltid funnits där. Det är inget konstigt med det. Sen så tycker jag personligen att det är bra med lite space, jag menar, då längtar man ju till sin respektive och när man väl träffas är det ju underbart! Så till alla tofflar där ute som gör sin respektive till sin alldeles egna toffel, back off ffs!


YOU! FFS MAN, LET YOUR PARTNER HAVE SOM FUN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0