I'm alive!

Hej guys!

Har haft en liten bloggsvacka men den är över nu.. Varför jag hade var för att jag tappade kontrollen i helgen. Godis och tårta fick jag i mig, alldels för mycket bröd också, så jag blev lite nere och kände inte för att blogga.. Men sen i måndags så är jag tillbaka till mina fina rutiner och nu kämpar jag med att gå ner det jag gick upp i helgen, för det var en del.. I måndags sprang jag också och det gick faktiskt bättre än sist! Yey!

Jag skulle sprungit ikväll också, men jag ska hem till madde och mysa så det får bli imorn istället, bättre sent än aldrig som jag brukar säga! Hur som helst så ska jag stå för middagen ikväll och det kommer bli quinoasallad med keso, avokado och pesto! Mumma!

Till efterrätt så blir det lite 86% choklad och grönt chaite! Kommer nog bli super! Ska lägga upp bilder imorn! Det kommer även komma upp lite nakenbilder här på måndag, inte nakna kanske, men avklädda. Varför? Jo för att visa både er och mig hur jag faktiskt ser ut, utan att hålla in magen eller gömma mig i kläder.. Så ja, vi kan kallada det bikinibilder! Måndag alltså!

På lördag ska jag, pappa och Chilli på hundkurs (hon ska lära sig att möta andra hundar utan att vilja äta upp dom) och sen åker vi till landet där vi ska "öppna" för en ny vår-sommar-och-höst-säsong! Så städning och tvättning, rena lakan och sånt. Me like! Sen på söndag kväll ska jag träffa min fina Ida♥

Nu är ni lite uppdaterade iaf! Lär inte kunna blógga nått mer idag, men imorn, då jäklar! :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Mamsimamma

Låter härligt med städning och rena lakan! Ser fram emot att komma dit!

2011-04-15 @ 11:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0