Misslyckad rosa dröm..

Morgon!

Idag hade jag gått upp, vilket inte är så konstigt efter helgens goda mat. Men igår skötte jag mig gaaanska bra iaf.. Åt detta:'

Min vanliga frukost

Lunch:
2 Tomater
1 Bit gurka
100 g keso
5 g salami
1 torkad tomat

Middag:
1 Kycklingfilé
100 g quinoa
En röra gjord på 1 avocado och 100 g keso (jag åt inte hela röran)

Sen träffade jag Ida en sväng också och åt en halv kanelbulle! Vilket är heelt ok tycker jag. Drack även två glas psylliumfrön igår. Sen gjorde jag en sån där onödig grej - åt en halv dammsugare igen, JAG FÅR INTE!! Så iaf, nu har jag gått upp och det är så trist att skriva vikten då så jag skippar det. Men förhhoppningsvis har jag gått ner en del tills på onsdag - då det är min veckofinal! På onsdag måste jag väga 68,4 kg! x,4 kg är liksom mitt mål varje vecka - 1 kg ner liksom. Jaja, vi får se. Jag ska springa ikväll efter jobbet - var så trött imorse att tröttheten tog över viljan.. Nåväl.

Imorse åt jag detta:
2 ägg (150 kcal)
1/2 dl röd mjölk (30 kcal)
100 g hallon (30 kcal)
4 g råsocker (16 kcal)

Totalt: 226 kcal.. Dock åt jag inte upp.. för det var inte gott! Haha.. Orkade inte göra omelett så jag tänkte att det skulle  va lika gott med äggröra och hallon.. Ack så fel jag hade! Haha

Åt halva kanske.. sen fick jag nog! Och ja jag vet att det ser ut som en spya.. ;)

Min lunch igår såg mycket godare ut, och var det också:

Mumma!

Nu: psylliumfrön med vatten + dusch!
Laaater!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0