Aldrig mer ett 11-timmarspass!

Hej på er..

Det var ett ganska bra tag sen, sommaren är redan över och hösten har klivit innanför dörren. Time flies, right?
Hur som helst så jobbar jag ju 40 timmar i veckan på HK nu för tiden, och extra ute på kontoren.. Vore ju skönt om man slapp det.. Men men, jag är int' bitter.. eller?

Jag undrar en grej faktiskt, vad fan ska jag bli när jag blir stor? Kan någon svara  på det? För just nu är jag asförvirrad och det är verkligen skitjobbigt! Alltså verkligen skitjobbigt! För jag vill veta!

Aja.. Nu sitter jag i Kista och jobbar ett 10-21 pass - gu va kul! Eh nej!?

Igår va jag på kräftskiva med Soffan, Rebecca, Carro, Malin och Linda - supertrevligt! Skjuts hem fick man också - true story!

Aja, hörs guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0